Klanttevredenheidsonderzoek
voor kennisintensieve dienstverleners
Vergroot de klantloyaliteit!
Klanttevreden-
heidsonderzoek
voor kennis-
intensieve dienstverleners
Vergroot de klantloyaliteit!
Hoe tevreden zijn uw klanten over de verschillende aspecten van uw dienstverlening en scoort uw organisatie beter of slechter dan andere vergelijkbare organisaties? Met een door Hussaarts/de Vos uitgevoerd klanttevredenheidsonderzoek krijgt u essentiële informatie voor de strategie van uw organisatie, waarmee u de klantloyaliteit kunt vergroten. Hierdoor wordt niet alleen de kans op herhalingsaankopen groter, maar ook de kans op positieve mond tot mond reclame en de kans op cross-selling. Dankzij deze 3 positieve effecten verdient het onderzoek zichzelf terug. Verder heeft een klanttevredenheidsonderzoek een positief effect op het imago van uw organisatie, want maar liefst 98% van de klanten vindt een klanttevredenheidsonderzoek positief.
Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?
- Verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening
- Vergroot de klantloyaliteit en de kans op herhalingsaankopen
- Genereer meer positieve mond tot mond reclame
- Vergroot de kans op cross-selling
- Essentiële input voor uw strategie
- Positief imago-effect want 98% van de klanten vindt het onderzoek positief
Kenmerken klanttevredenheidsonderzoek
Hussaarts/de Vos:
- Telefonisch onderzoek met een zeer hoge respons van ruim 90%
- Naast kwantitatieve informatie ook veel kwalitatieve informatie
- Vergelijking met benchmarkgegevens kennisintensieve dienstverleners
- Inzicht in (prioriteit) verbeterpunten en unique selling points
- Interactief Excel dashboard
- Uitgebreid totaalrapport met concrete aanbevelingen
- Per klant een uitgewerkt interviewverslag
- Excel database met alle onderzoeksgegevens