Klanttevredenheidsonderzoek
voor accountants
Vergroot de klantloyaliteit!
Klanttevreden-
heidsonderzoek
voor accountants
Vergroot de klantloyaliteit!
Hoe tevreden zijn uw klanten over de verschillende aspecten van uw dienstverlening en scoort uw kantoor beter of slechter dan andere accountantskantoren? Met een door Hussaarts/de Vos uitgevoerd klanttevredenheidsonderzoek krijgt u essentiële informatie voor de strategie van uw kantoor, waarmee u de klantloyaliteit kunt vergroten. Bovendien worden tijdens elk onderzoek klanten opgespoord die op het punt staan om over te stappen naar een ander kantoor. Door direct in te spelen op hun klachten, blijven deze klanten meestal behouden en verdient het onderzoek zichzelf terug. Verder heeft een klanttevredenheidsonderzoek een positief effect op het imago van uw kantoor, want maar liefst 98% van de klanten vindt een klanttevredenheidsonderzoek positief.
Waarom een klanttevredenheidsonderzoek?
- Verbeter de kwaliteit van uw dienstverlening
- Spoor ontevreden klanten tijdig op en verminder het klantverloop
- Genereer meer positieve mond tot mond reclame
- Vergroot de kans op cross-selling
- Essentiële input voor uw strategie
- Positief imago-effect want 98% van de klanten vindt het onderzoek positief
Kenmerken klanttevredenheidsonderzoek
Hussaarts/de Vos:
- Telefonisch onderzoek met een zeer hoge respons van ruim 90%
- Naast kwantitatieve informatie ook veel kwalitatieve informatie
- Vergelijking met unieke benchmarkgegevens accountantsbranche
- Inzicht in (prioriteit) verbeterpunten en unique selling points
- Interactief Excel dashboard
- Uitgebreid totaalrapport met concrete aanbevelingen
- Per klant een uitgewerkt interviewverslag
- Excel database met alle onderzoeksgegevens
- Langdurig samenwerkingsverband met het SRA